عناوین این صفحه
کد خبر: ۲۷۴۰۶

غذاهای چربی‌سوز برای رژیم غذایی شما

سرکه
شیوه های بسیاری برای استفاده از سرکه وجود دارد، این ماده نه تنها یکی از کارآمدترین وکم قیمت‌ترین محصولات خانگی است، بلکه سرکه همچنین کمک می‌کند که سطح قند خون پایین باشد، این ماده به سوزاندن چربی در تمام طول روز کمک خواهد نمود.

کنگر فرنگی
کنگر فرنگی، یکی از بهترین مواد غذایی است که وجود دارد، این ماده حاوی اینولین است که یک نوع کربوهیدرات می‌باشد که نشان داده شده است که هورمون گرسنگی گرلین را کاهش می‌دهد.

 زنجبیل
یک روش طبیعی برای کاهش بیماری کم تحرکی است، زنجبیل همچنین باعث افزایش احساس سیری می‌شود؛ بنابراین شما به احتمال زیاد اگر صبح زنجبیل مصرف کنید، تا اواسط بعد از ظهر احساس گرسنگی نخواهید کرد.

 فلفل قرمز
فلفل قرمز، بدن را حرارت می‌دهد و تصور می‌شود که سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. فلفل قرمز دارای اثر مشابه است و هر دوی ادویه جات و ترشیجات برخی از غذاهایی هستند که باعث تقویت قوای جنسی را افزایش می‌دهند؛ بنابراین مقداری بیشتری از آن را به غذای خود اضافه نمایید.

چای
کافئین موجود در چای باعث تحریک تولید حرارت می‌شود، این فرآیند بیوشیمیایی است که توسط آن چربی در بدن سوزانده می‌شود که به منظور تولید انرژی است. چای همچنین حاوی آنتی اکسیدان به نام EGCG (اپیگالوکتشین گالات) است که کمک میکند تا چربی سوزی انجام شود.

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سیستم منتشر خواهند شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهند شد
۱۳۹۵/۵/۱۴ -  شماره 5352
جستجو
جستجو
بالای صفحه