عناوین این صفحه
کد خبر: ۳۱۰۷۴

کره‌ی بادام چه فایده‌ای دارد؟

۲ قاشق غذاخوری کره بادام (متفاوت با کره بادام زمینی) ۱۹۶ کالری، حدود ۷ گرم پروتئین و ۱۸ گرم چربی دارد.
کریستین کرک پاتریک، متخصص تغذیه در کلینیک کلیولند می‌گوید: کره بادام بهترین دوست کسی است که رژیم دارد؛ چون کربوهیدرات ندارد، ولی پروتئین و چربی‌های سالم آن فراوان است که هر دو باعث می‌شود سیر شوید و این حس در شما باقی بماند. 
کره بادام منبع خوبی از فیبر است. کری گانس،‌ مشاور تغذیه هم می‌گوید: من همیشه کره بادام را به بیمارانم توصیه می‌کنم و پیشنهاد می‌کند که آن را همراه با صبحانه بخورید.
دکتر دیوید کاتز، مدیر مرکز تحقیق برای پیشگیری در دانشگاه معروف ییل نیز نظر مشابهی دارد: بادام کره شده تمام ویژگی‌های مغذی بادام را دارد و این خیلی خوب است؛ اما مراقب باشید که اضافه کردن نمک، قند و روغن‌های دیگر خرابش نکند. 

 

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر سیستم منتشر خواهند شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشد منتشر نخواهند شد
۱۳۹۵/۶/۳۱ -  شماره 5391
جستجو
جستجو
بالای صفحه